من چون مطمین نبودم شیشه شیر میگیره یا نه بی بی لند گرفتم اگه بعد از زایمانم پستونکی شد ترجیحا اونت میگیرم
من اونت گرفتم پستونک دهنی هم نمیدم بهش
دکتر برون میخوام بگیرم میگن همه بچها میگیرنش
من هم شیشه شیر و هم پستونک رو اونت گرفتم
من هی اور شی گرفتم
جفتش اونت گرفتم ، پستونک بادومی شکل هست
😍🩷اونت
اینم انتی رفلاکس ه
منم جفتشو اونت گرفتم
من واسه پسرم دکتر براوون گرفتم
ولی واسه این یکی بی بی لند چون نمیدونم میگیره یانه اگه دیدم میخوره مارک خوب میگیرم
دکتر براوون
من فعلا بیبی لند گرفتم اگه بعد زایمان گرفت قصد دارم اونت بگیرم
پستونک اونت و شیشه شیر دکتر براون
بیبی لند گرفتم
پسونکش این شکلیه اونت / خوبیش اینه بره زیر بچه یا بیفته رو صورتش دیگه دردش نمیاد
من اونت گرفتم هر دورو
اونت گرفتم من
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.