خانومای عزیز تازگی پستونک و شیشه شیر چه مارکی گرفتین و عکس بدین

۱۷ پاسخ

من چون مطمین نبودم شیشه شیر میگیره یا نه بی بی لند گرفتم اگه بعد از زایمانم پستونکی شد ترجیحا اونت میگیرم

من اونت گرفتم پستونک دهنی هم نمیدم بهش

دکتر بر‌ون میخوام بگیرم میگن همه بچها میگیرنش

من هم شیشه شیر و هم پستونک رو اونت گرفتم

من هی اور شی گرفتم

جفتش اونت گرفتم ، پستونک بادومی شکل هست

تصویر

😍🩷اونت

تصویر

اینم انتی رفلاکس ه

تصویر

منم جفتشو اونت گرفتم

تصویر

من واسه پسرم دکتر براوون گرفتم
ولی واسه این یکی بی بی لند چون نمیدونم میگیره یانه اگه دیدم میخوره مارک خوب میگیرم

دکتر براوون

من فعلا بیبی لند گرفتم اگه بعد زایمان گرفت قصد دارم اونت بگیرم

پستونک اونت و شیشه شیر دکتر براون

بیبی لند گرفتم

پسونکش این شکلیه اونت / خوبیش اینه بره زیر بچه یا بیفته رو صورتش دیگه دردش نمیاد

تصویر

من اونت گرفتم هر دورو

اونت گرفتم من

سوال های مرتبط

مامان آیلین ،آریا مامان آیلین ،آریا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان حلمادلسا،دیار🩵 مامان حلمادلسا،دیار🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دوتا سید مامان دوتا سید هفته سی‌وچهارم بارداری