به نظرتون شیشه شیر پستونک چه مارکی خوبه ؟؟

تصویر
۱۲ پاسخ

من تعریف شیشه شیر دکتر براونز رو شنیدم من خودم براون خریدم پستونکشم معمولی ایرانی اونت گرفتم

من بیبی لند میخام بگیرم بعد اگ شیشه شیر گرفت اونت سوپاپ دار میگیرم براش

من دکتر براون ضد کولیک گرفتم

من سر دخترم چیکو دو تا گرفتم خیلی بیخود بود اصلا دخترم راحت نبود همش میپرید گلوش همون موقع بیبی لند گرفتم خیلی راحت بود باهاش دیگه سر این یکی قر و فرو کنار گذاشتم سنگین و رنگین بیبی لند طرح اونت گرفتم هم شیشه هم پستونک که اکرم نگرفت دلم نسوزه

منم اونت گرفتم

من خودم جفت شو اونت گرفتم

من بی بی لند گرفتم

شیشه شیر بیبی سیل
پستونک اونت

من بیبی لند گرفتم نمیدونم خوبه یا نه

شیشه شیر هی اور شی پستونک اونت

منم مدل سوپاپ دار گرفتم
دونفر از اطرافیانم استفاده کردن راضی بودن منم گرفتم

تصویر

همین اونت

سوال های مرتبط

مامان پارسا و نیلا💞 مامان پارسا و نیلا💞 ۴ ماهگی
مامان فندق🧸 مامان فندق🧸 هفته سی‌وهفتم بارداری