۸ پاسخ

دکتر برانزل بی بی لند چیکو

دوتاش اونت واقعا کارم راه انداخت و خیلی راضیم

من شیشه شیر ۱۵۰ میل دکتر بران گرفتم . پستونک فیلیپس اونت ۰تا ۳ و ۳تا۶ گرفتم از هر کدوم یکی .

بنظر من شیشه خیلی گرون نگیرید، اول یکی کوچولو بگیرید اگه بچه شیشه رو گرفت بعد هزینه کنید، پستونک هم همینطور، طبق تجربم پستونک فیزیو چیکو برای نوزادی و بدو تولد خوبه

شیشه دکتر برون گرفتم پستونک اونت مدل سافت اگر اشتباه نکنم

من احتمالا آنتی کولیک دکتر براون مدل طلقی میگیرم

من اونت گرفتم

شیشه شیر دکتر براونز پستونک اونت

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پارسا و نیلا💞 مامان پارسا و نیلا💞 ۴ ماهگی