خانومها شیشه شیر چ مارکی خوبه با پستونک؟

۷ پاسخ

ایرانی ها بیبی لند خوبه تو خارجیه ها اونت و دکتر براون

شیشه شیر دکتر براون، پستونک اونت(avent)

ایرانی ببی لند طرح اونت
خارجی اونت

من شیشه شیر اونت گرفتم یدونه فعلا
گفتم شاید بچم نگیره
مادرم میگفت دوتا دیک بردار

شیشه شیر اونت دارم خیلی خوبه راضیم ولی پستونک اونت رو پسرم نگرفت، مارک دیگه اصلا امتحان نکردم ولی همین که داشتم رو هم قبول نکرد

شیشه شیر اونت
پستونک بنظرم بی بی لند بگیر اولش

خلاصه چندتا کتاب درباره دوران بارداری و رشد مغز جنین رو تو کانال بله قرار دادم🌱
اگر توام به دنبال آگاهی هستی و فرصت مطالعه کتاب رو نداری، جات اینجا خالیه، بیا و با پیام پین شده شروع کن✨️
با هم مسیر رشد رو می‌سازیم🌱✌️

آیدی کانال: 👇
@elaheghorbanpoor

من بی بی لند گرفتم عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ای‍🌙لین🧸✨ مامان ای‍🌙لین🧸✨ ۱۳ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱ ماهگی
مامان هانا ودلانا♥️♥️ مامان هانا ودلانا♥️♥️ ۱۳ ماهگی