من فعلا بی بی لند گرفتم . اگ گرفت و استفاده شد انوقت میرم بهترشو میگیرم
من چیکو خریدم شبیه سینه مادر خوبه به نظرم
من بی بی لند طرح اونت گرفتم. چون دوقلو دوتا دوتا نمیرسونم گرون
من شیشه شیر دکتر بروان خریدم و پستونک شب و روز هی اور شی
اگر شیر خودتو میخوای حتماً بدی نباید تا دوماه شیشه بهش بدی
شیرخشک و باید با کاپ یا سورنگ بدی
بعد اون هم شیشه اونت بگیر
پستونکم تا رفلاکس مکیدن تشخیص داده نشه نیازی نیست
بنظرم شیشه رو از اول مارک خوب بگیر چون میگن تو خود شیشه گرفتن بچه تاثیر داره،اونت رو اکثر بچه ها میگیرن.پستونک میتونس معمولی بگیری فعلا
شیشه شیر ی چیزموقت معمولی بگیر .اگه نیازبود بعد جنس خوب بگیر
پستونک تمام سیلیکونی ارتودنسی بگیر چون قابداراذیتش میکنه
من شیشه بی بی لند طرح اونت گرفتم پستونکم چیکو ارتودنسی
من شیشه شیر اونت گرفتم
ولی پستونکو بی بی لند خریدم که اگر پستونکی شد بعد یه برند بهتر بگیرم.
من فعلا بی بی لندگرفتم . امااگه بچم عادت کرد مارک اونت میگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.