تب سنج چه مدلی خوبه؟

۴ پاسخ

من برا اولی ازینا ک زیر بغل میذاشتم داشتم نمیذاشت دیگ برا دومی بامید خدا
دیجیتالی سفارش دارم

برای نوزاد باید حتما از اینا که میزاری زیربغل بگیری اون دیجیتالی که از پیشونی تب میسنجه برای نوزاد جواب نیست و ممکنه خطا بده و تبش بالاتر باشه نفهمی حتما از این زیربغلیا بگیر من فرست یرز گرفتم راضی بودم .

دیجیتالی دقیق تره ربطی هم ب کوچیکی و بزرگی نداره

دیجیتالی خوبه اما برای بزرگسال خوبه برای نوزاد باید تب سنج زیربغلی بخری من هم تو کلاس گفتن این سبکی بخر هم تو بهداشت گفتن زیر بغلی برای نوزاد جوابگوعه

سوال های مرتبط

مامان الین و ایلیا مامان الین و ایلیا ۸ ماهگی
مامان فندوق💙💙 مامان فندوق💙💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان فندق مامان مامان فندق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نورا خانم🌞 مامان نورا خانم🌞 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان محمد جان مامان محمد جان ۶ ماهگی
مامان ❤️ماهلین🥹💞 مامان ❤️ماهلین🥹💞 ۷ ماهگی
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آریا مامان آریا هفته بیست‌ونهم بارداری