من برا اولی ازینا ک زیر بغل میذاشتم داشتم نمیذاشت دیگ برا دومی بامید خدا
دیجیتالی سفارش دارم
برای نوزاد باید حتما از اینا که میزاری زیربغل بگیری اون دیجیتالی که از پیشونی تب میسنجه برای نوزاد جواب نیست و ممکنه خطا بده و تبش بالاتر باشه نفهمی حتما از این زیربغلیا بگیر من فرست یرز گرفتم راضی بودم .
دیجیتالی دقیق تره ربطی هم ب کوچیکی و بزرگی نداره
دیجیتالی خوبه اما برای بزرگسال خوبه برای نوزاد باید تب سنج زیربغلی بخری من هم تو کلاس گفتن این سبکی بخر هم تو بهداشت گفتن زیر بغلی برای نوزاد جوابگوعه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.