۵ پاسخ

نان بده بهش

آپتامیل پرونترا بده میگن وزندهیش بهتره

اپتامیل کلا وزن دهی نداره عوض کن شیرخشکت رو

چنده قدورزنش

نی نی منم سه هفته هستش اپتامیل میدم وزنش خوب نیست ببلاک هم همین طور
موندم چیکار کنم

سوال های مرتبط

مامان شکرپنیر مامان شکرپنیر ۱۷ ماهگی
مامان شکرپنیر مامان شکرپنیر ۱۷ ماهگی