۳ پاسخ

واکسن بچه منم ۲۲ روزه عقب افتاده.فردا میخوام برم بزنم براش

منم نزدم هنوز از یکماهم بیشتر شده
دلیل نزدنت چی بوده میشه بدونم؟

من دوماهوخرده ای گذشته بود شنبه این هفته زدم

سوال های مرتبط