۶ پاسخ

اره صابون عالیهههههه حتما بگیر. عصای دستمه

اره عالیه سریع لک رو ازبین میبره

من مایع لباس مناسب بچه اکتیو رنگ آبی شو گرفتم کامل لکای رو لباسو برد

گلنار واسه ژژژق زدن آقایون 🤣🤣🤣🤣🥰(ج)
عزیزم باید پودر صابون بگیری

گلنار چرا🥴
پودر صابون فیروز بهتره ک،مایع لباسشویی پینو هم خوبه

صابون لیمو واسه شستشو بگیر

سوال های مرتبط