۳ پاسخ

عزیزم منم قلم پختم بسته کردم برا دخترم میگن ضرره به نظرتون ندم ؟
آخه زحمت کشیدم😂

همرو میکس کردم با گوتشکوب برقی و ریختم تو این ظرفا رفت تو یخچال تا خودشو بگیره

تصویر

نوش جونتون.

سوال های مرتبط

مامان دایان💙💙💙 مامان دایان💙💙💙 ۱۶ ماهگی
مامان ₘₐₘₐₙₑ, DₐYₐₙ مامان ₘₐₘₐₙₑ, DₐYₐₙ ۱۲ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۲ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۱ سالگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱ سالگی
مامان پسری🤰 مامان پسری🤰 ۱۵ ماهگی