خانوما برا درد سزارین ب بعدش چی مصرف میکردین

۹ پاسخ

دو تا شیاف باهم بذار و مفنامیک اسید دکتر داد

شیاف. خیلی کمک میکنه بهت. من روز اول که پمپ درد داشتم و یک هفته بعدش هر 4 یا 5 ساعت دوتا شیاف استفاده کردم. واقعا دردی نداشتم

میگن شیاف دیکلوفناک ۱۰۰ هر۴ساعت بزار

شیاف دیکلوفناک ولی روزی سه تا بیشتر نبابد بزاریا

فقط شیاف

شیاف میذاشتم من زیادم استفاده نکن‌ خوب نیس دیدی خیلی درد داری استفاده کن

قرص ریفن
شیاف دیکلوفناک ۱۰۰

خيلي درد داري🥹

من هر ٦ ساعت شنيدم شياف ١٠٠ رو

سوال های مرتبط