۶ پاسخ

قد 45 بلند میشه براشون

من۴٠سفارش میدم. تیشرتا لش توتنش

تصویر

۴۵

من تا حالا سایز اونجوری نگرفتم مثلا سایز یک دو اینها
البته ادریانا هنوز ده کیلو نداره

سایز۴۰

من که ۴۰ میگیرم ۴۵ خیلی بلنده

سوال های مرتبط

مامان 🎀☺قنده عسل☺🎀 مامان 🎀☺قنده عسل☺🎀 ۱ سالگی
مامان محمدآرسام مامان محمدآرسام ۱۳ ماهگی
مامان 𝐚𝐲𝐥𝐢𝐧👧🏻 مامان 𝐚𝐲𝐥𝐢𝐧👧🏻 ۲ سالگی
مامان طاها۵ساله
ونورا مامان طاها۵ساله ونورا ۱ سالگی
مامان معجزه زندگیم🥰 مامان معجزه زندگیم🥰 ۱ سالگی
مامان نونو ♥️ مامان نونو ♥️ ۱۶ ماهگی