عزیزم دوماه بعد زایمان بچه دوست داره همش وصله به مادرش باشه…میگن ادامه بارداریه ولی خارج از شکم …بزار از حضورت لذت ببره چیزی به اسم بغلی شدن تو این سن نداریم
بغلی کلمه اشتباهیه نیاز داره ب بغلت
دایارم تا ۳ماهگی فقط توبغلم بود هم خواب هم بیداری فقط شبا رو زمین میخوابید
بعد ک کولیکش اروم شد حساسیتش خوب شد درد نداشت خود ب خود از سرش افتاد
منم تاهرجامیخواست بغلش میکردم
دختر منم همینه
گهواره رومیبینمبابت پولی که براش دادم حررررص میخورماااا
برقی گرفتم کمر و پام داغون نشه
خانوم خانوما فقط رو پا میخابه😅😫
توگهواره بزارش گریه کرد برش ندار،از وقتی گیج خوابه شروع کن
صبوری کن بعد از ۲ ماهگی زمین میمونه
برای من حتی شبم تو بغلم میخوابه شیرم تودهنش
یه مدت اینطوریه میخاد احساس امنیت کنه
تا میتونی بغلش کن نازش کن بعد ها حسرت نخوری
ببرش کمپ ....😂😂
ترکش بدم چیه عزیزم. خب اون الان بوی پدر و مادر رو میفهمه. ازش ک دور بشین گریه میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.