۸ پاسخ

دخترمنم همینه ازبدوتولدتا الان که یکسالشه مال حرارت بدنش هست

دخترمنم از اول موقع خواب عرق میکنه

پسر منم همینه دمای بدنشون با تعریق سر تنظیم میشه

پسر منم از اول همینجوری بوده ، تازه اگه شیر بخوره و خوابش ببره بیشترم میشه

پسر من وقتی رو تابش بخابه ایطوری میشه مال جنس تشک زیرشونه فکنم

پسر منم همینه

دختر منم هست

دختر منم همینه از بدو تولد همین بود

سوال های مرتبط