۱۱ پاسخ

بیماری نیست که! کولونوسکوپی یه تست تشخیصیه که توی روده ها رو نگاه میکنن ببین چجوره

یه دوربین کوچیک از مقعد وارد روده هامیکنن که داخلشونوببینن، بیماری نیست یه عمل تشخیصیه

سلام عزیزم حال پدرتون چطوره

سلام عزیزم انشاها بلا دور باشه ی کم بعد از این کولونوسکپی شاید ی کم بیحال شه

چیزی نیست هرچی باشه همونجا درستش میکنن

فکر می کنم نوشته FD یا بیماری فابری (سو هاضمه مزمن)

این کولونسکوپی هسته خواهر بیهوش میکنن با دستگاه از مقعد روده رو برسی میکنن

واسه چکابه حتما که ببینن پولیب نداشته باشه..اگه با بیهوشی باشه اصلا چیزی متوجه نمیشه..فقط قبلش باید چیزی نخوره تا چندساعت ودارو میدن روده هاش خالی بشه..

این ک بیماری نیست کلونوسکوپیه از مقعد نگاه میکنن روده اینارو همسرم انجام داده

نمیدونم این چه بیماریه. ولی برای کولونوسکپی بیهوشی سطحی انجام میدن از مقعد شلنگ میفرستن داخل. دوروز قبلش هم باید داروهای ملین مصرف کنی و غذا نخوری

بیماری نیس دنیا ک

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۳ سالگی
مامان آیهان مامان آیهان ۳ سالگی
مامان آیهان مامان آیهان ۳ سالگی