۳ پاسخ

طبیعی

بنظرم طبیعی چون توی سزارین خیلی خون از دست میره

دکتر من گفت اگه تا ۷۰هزار باشه سزارین میکنم اما زیرش نه، ولی دیدم اینجا یکی با ۴۰هزار هم سزارین شد

سوال های مرتبط

مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی