۴ پاسخ

طبیعی نه ولی من سزارین کردم

من زنداداشم پلاکتش پایین بود هردکتری میرفت میگفت اصلا نمیشه سزارین کنی خطرناکه و قبول نکردن طبیعی اورد

آره آبجیم سر هرد زایمانش پلاکتش پایین بود طبیعی زایمان کرد با پلاکت ۷۰ هزار ..من خودمم پلاکتم پایینه دیگه نمیدونم چی میشه

بله عزیزم من سر جفت حاملگیم پلاکتم پایین بود که سر اولی آمپول زدم سر دومی با قرص یکم بالا رفت
ولی مشکلی واسه زایمانم پیش نیومد

سوال های مرتبط

مامان حلما مامان حلما روزهای ابتدایی تولد