بنظرم خیلیه،
اما اگر میخوره
پس حتمامعده ش ظرفیت اینحجم رو داره.
نوش جونش
عزیزم کاملا مناسبه بیشتر هم بخوره. اشکالی نداره ب مزاج و اشتها بچت نگاه کن و اینکه بعد شیر خوردت راضی پ سیر باشع
مناسبه عزیزم
دکتر پسرم میگفت هر ۵ ساعت ۱۷۰ سی سی باید بخورن
اگه میخوره و بالا نمیاره بعدش یعنی زیاد نیس
نه خیلی هست اما اگه بالا نمیاره کامل سیر میشه اشکالی نداره چون حجم معدش اینقدر میگیره
ن اوکیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.