۶ پاسخ

بنظرم خیلیه،
اما اگر میخوره
پس حتمامعده ش ظرفیت این‌حجم رو داره.

نوش جونش

عزیزم کاملا مناسبه بیشتر هم بخوره. اشکالی نداره ب مزاج و اشتها بچت نگاه کن و اینکه بعد شیر خوردت راضی پ سیر باشع

مناسبه عزیزم
دکتر پسرم میگفت هر ۵ ساعت ۱۷۰ سی سی باید بخورن

اگه میخوره و بالا نمیاره بعدش یعنی زیاد نیس

نه خیلی هست اما اگه بالا نمیاره کامل سیر میشه اشکالی نداره چون حجم معدش اینقدر میگیره

ن اوکیه

سوال های مرتبط

مامان نفس خانوم🧿🤍 مامان نفس خانوم🧿🤍 ۱۳ ماهگی