۳ پاسخ

فشارت میره بالا یهو
عوارض ماه های اخره🚶‍♀️

انقباض مثل دل درد پریودیه
یه چنددقیقه ای میگیره
تو هفته های ماطبیعیه
بهش میگن انقباض کاذب
دکترم گفت تا3بار درروز اشکالی نداره

نع

سوال های مرتبط