۲ پاسخ

عزيزم باید بیمارستانی که میخوای بری ببینی چه بیمه ای پوشش میده من تکمیلی سینا هستم راضی ام ازمایشات غربالگری خییلی ها میگفتن مقداریش بیمه تکلیمون پوشش نداده من اصلا هزینه ازمایش ندادم فقط سنوها هزینه دادم اونم هیچ بیمه ای پوشش نمیدادن فقط نامه میدادن

من بیمه تکمیلی سامان شدم ولی برا بارداری نمیدونم خوبه یا ن 😂

سوال های مرتبط