۸ پاسخ

لباس نوزاد یدونه بیشتر از مادر باشه،کافیه

واس من ۲۵
لباسم زیاد نمیپوشم
ی پتو نازکم میندازم

دمای اتاق ۲۵ درجه.لباسم خودت هر چی میپوشی یه لایه بیشتر.

من کلا بچه روز یاد میپوشونم. ی آستین کوتاه نازک با ی آستین بلند و شلوار با ی سرهمی . کلاه و جوراب و دستکش هم داره🙈

یه زیردکمه و روش آستین بلند و شلوار. خونه هم ۲۷ ۲۸

ی رکابی با ی آستین بلند

زیاد هم نپوشونش که زردی نگیره

بمن دکتر گف دمای خونه ۲۶درجه باشه

سوال های مرتبط

مامان احسان وگندم🎀 مامان احسان وگندم🎀 ۶ ماهگی
مامان سید مهزیار مامان سید مهزیار ۷ ماهگی