لباس نوزاد یدونه بیشتر از مادر باشه،کافیه
واس من ۲۵
لباسم زیاد نمیپوشم
ی پتو نازکم میندازم
دمای اتاق ۲۵ درجه.لباسم خودت هر چی میپوشی یه لایه بیشتر.
من کلا بچه روز یاد میپوشونم. ی آستین کوتاه نازک با ی آستین بلند و شلوار با ی سرهمی . کلاه و جوراب و دستکش هم داره🙈
یه زیردکمه و روش آستین بلند و شلوار. خونه هم ۲۷ ۲۸
ی رکابی با ی آستین بلند
زیاد هم نپوشونش که زردی نگیره
بمن دکتر گف دمای خونه ۲۶درجه باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.