منم خیلی وقتا درگیرم .انواع قرص و ....امتحان کردم جواب نداد.تنها چیزی که درمانم کرد این بود که تو تشت آب گرم و سرکه و نمک میریزم و بیست دقیقه میشینم توش.دو سه دفعه بشینی دیگه تمومه.راحت میشی
عفونت کردی برو دکتر
قرص مصرف نکن اگ شیر میدی یا بارداری فقط پماد مجاز
پماد دالاواگ سی
مترونیدازول۵۰۰ هر ۱۲ساعت بخور اگ خارش هم داری روزی یدونه فلوکونازول
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.