۵ پاسخ

منم خیلی وقتا درگیرم .انواع قرص و ....امتحان کردم جواب نداد.تنها چیزی که درمانم کرد این بود که تو تشت آب گرم و سرکه و نمک میریزم و بیست دقیقه میشینم توش.دو سه دفعه بشینی دیگه تمومه.راحت میشی

عفونت کردی برو دکتر

قرص مصرف نکن اگ شیر میدی یا بارداری فقط پماد مجاز

پماد دالاواگ سی

مترونیدازول۵۰۰ هر ۱۲ساعت بخور اگ خارش هم داری روزی یدونه فلوکونازول

سوال های مرتبط

مامان سلین 💕 مامان سلین 💕 ۱۴ ماهگی
مامان آوینا🩷🐣 مامان آوینا🩷🐣 ۱۶ ماهگی