۴ پاسخ

من یا فرنی قاتی می کنم
بعضی وقتا با بیسکوییت مادر

آبپز کن با سرلاک قاطی کن میخوره

دختر من هضم نمیکنه تخم مرغ اب پز رو اصلا مثلا صب بهش میدم شب بالا میارشون من الان دیگه به صورت کوکو میدم بهش یا پنکیک

باشیرتویکم کره رقیقش کن میخوره

سوال های مرتبط

مامان پاشا کوچولو مامان پاشا کوچولو ۹ ماهگی