۶ پاسخ

دختر من یه ماهگی ۵ کیلو ۲۰۰ بود لباس یک اندازه ش شد

من تا ۲ ماهگی صفر میپوشوندم
یک خیلی بزرگ بود
البته بچم ریز بود
مارک دانالو
ایرانی یه دونه یک داشتم اندازه صفر هم کوچیکتر بود

دخترم ۳۴۰۰ دنیا اومد صفر خریدم تا دو هفته پوشبد بعد اون یک خریدم تا دوماهگی اندازه بود ک ۵ کیلو بود

دخترم پن کیلویه سایزیک براش میگیرم

ولی برای وزن بین ۳ تا ۴ هم خوبه یه کمی ازاده دیگه

بالای ۴ کیلو خوبه

سوال های مرتبط

مامان دنیز وکارن مامان دنیز وکارن ۶ سالگی