اینا کشک نیستن بیشتر بانشاسته درست میشن و مزه دارش میکنن منم دوست ندارم
من خیلی دوسدارم ☺️
خیلیییی🫥
خیلی بده بازش هم میکنی بوی خیلی بدی میده من پسرم خواست خریدم تا باز کرد انداختم دور
آره اینا بدمزه هس بسته آبیش خوبه
منم این و گرفته بودم بو پا میداد اصلا نخوردیم
خیلییییییی
آره دخترم به خاطر تبلیغش گفت میخوام.
حتی یه دونه شو هم نخورد
ساده بگیر جلدشون ابیه خیلی خوبن فقط کشک خالی طمع دیگه قاطعی نیست باهاش
اوف خیلی بده
من عاشقشم
وا. باطعم پنیرش ازهمش. بهتره که
حالا پسرم میخوره من اصلا
اره منم دوس ندارم ولی دخترم دوس داشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.