چند هفته شیاف هاتون دکتر قطع کرد؟؟؟

۱۵ پاسخ

۳۲هفتع

گفت از ۳۴ کم کن،تا ۳۶ دیگه قطع کن،من چون درد داشتم بیشتر گذاشتم و الان چند روزه که دیگه شیاف و آسپرین و قطع کردم

نگران نباش.اتفاقا وقتی سر پایین باشه، زایمان خوبی خواهی داشت.

اگر سزارین باشیم چی؟من می‌خوام تا آخر ۹دنیا نیاد ک‌ سزارین بشم

۳۶هفته

دکترم قط نکرد مشکلی هم نداشتم الکی میگف بزار تا ۳۲گذاشتم بعد قطع کردمم خودم 😐

من ۳۶ هفته کامل شد بعد قطع کردم هنوز زایمان نکردم

دکتر من گفت تاآخر استفاده کن من خودم یه شب درمیون کردم

من یادم نیس چن هفته بودم ولی خودم سر خود قط کردم تقریبا دوماه و نیم سه ماه هسش

۳۴ هفته قطع کردم

تا هفته۳۶ گفت

۳۴و۳۵

من خودم از ۳۱ هفته نزاشتم ولی بخاطر اینکه بچه اومده تو لگن و درد دارم دکترم گفت تا ۳۶ هفته بزار ولی من میترسم زایمانم سخت بشه

36 هفته

دکتر من گفت ۳۶ هفته
ولی میترسم قط کنم

سوال های مرتبط

مامان مهوا و مهراد مامان مهوا و مهراد ۱۷ ماهگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی