۸ پاسخ

بسلامتی عزیزم 😍 مبارکت باشه

مبارکت باشه عزیزم خداروشکر

مبارک باشه جانم

كدوم بيمارستان زايمان كردي عزيزم تو بندر ؟؟؟ طبيعي يا سزارين ؟؟؟ راضي بودي؟؟

مبارکااا باشه قدمش خیر باشه❤️

بسلامتی عزیزم

عزیزمممم
ب سلامتی و مبارکی😍

مبارک باشه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان الهـہ ♡🥹💗 مامان الهـہ ♡🥹💗 ۱۳ ماهگی