۱۶ پاسخ

شیردوش برقیییییی

من یکی از سینه هام سر داره میگیره یکی رو نمیگیره سرش بده 😬نمیدونم چرا همچین

عزیزم اگه این کار و ادامه بدی دیگه سینتو نمیگیره.من سر دختر اولم اینکار و کردم شیرمو میدوشیدم با شیشه میدادم بهش دیگه هیچ وقت سینمو نگرفت و شیرخشکی شد

شیرتوبدوش بذار فریزر ،سینت ک سبک شد بده سینتوبخوره

كيسه فريزر بكش رو نوك سينه هات بده شوهرت يا كسى كه بدش نمياد مك بزنه همينجور كه نوكش زد بيرون بكن دهن بچه

وقتی دوشیدی نوکت اومد بیرون بزار دهنش

تلاش کن نوکش بیاد بیرون. با یکی دوبار امتحان ، نگو نشد ، باید زیاد تلاش کنی

دوستم سرشیشہ گذاشتہ بودش شیر میداد بچہ شو میخورد

زیر شیر اب گرمم ماساژ بده سرسینتو کم کم تا نوکش بیاد بیرون چندروز انجام بده میگیره

سینه رو بزار دهنش
از کنار دهنش و سینه با قاشق یا سرنگ‌شیرتو بده بزار مجبور شده مک بزنه
باید خیلی صبوری کنی
باورت میشه زن عموم یک ماه شایدم بیشتر طول کشید تا بچش سینشو بگیره
باهمین روش کم کم عادتش داد

عزیزم دوست منم مثل تو سینش نوک نداشت از داروخانه رابط سینه گرفت یه تیکه پلاستیکه شبیه نوک سینه میچسبونی به سینه و بچه دیگه راحت تر میتونه شیر بخوره

من یادمه دکتر میگفت نوک سینه رو با سرنگ بکش بیرون

نوک سینتو با دست بکش بیاد بیرون بعد بذار دهنش

با سرنگ نوک سینتو بیار بیرون.بلدی؟

رابط سینه بگیر از دارو خانه

رابط سینه استفاده کن

سوال های مرتبط