طبیعی زایمان کردم ، ماما گفت ۴ الی ۶ هفته بعد میتونی رابطه داشته باشی بدنت و خونریزیت ببین چجوریه ، حالا من فکر میکنم هموت ۶ هفته نداشتنش بهتره بعدش دوباره رابطه شروع بشه بهتره
منم طبیعی بودم۳۵روزگذشته موندم تا۴۰بگذره تاچهل روز نداشته باش تارحم جای خودش روبگیره وجمع شه
بعد از دو ماه
باید ۴۰روز تا ۶۰روز بگذره
منم خیلی دلم میخواد آنقدر گرمییجات خوردم میلم بالا رفته ولی شوهرم نزدیکم نمیشه میخواد کامل بهتر شم بعد 😄😄
من بعد۲۵روز ولی پشیمون شدم چون حس میکنم جمع نشد رحمم سراین قول یجا دیگرو دادم ب شوهرم بعد همون۲٠روز اینا اخه ازااالان هی داره میگ😂
من الان نزدیک دوماه داره میشه هنوز رابط نداشتم بزار کامل خوب بشه وگرنه اذیت میشی
طبیعی زایمان کردی ؟بسلامتی راحت بودی ؟
تا ۴۰ روز رابطه نداشته باش بزار واژنت تنگ بشه اگه رابطه داشتی واژن گشاد میشه و دیگه تنگ نمیشه
من هنوزم ندارم گلم چون بخیه هام هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.