من ۶۶۰۰ پرو گرفتم ولی دلم توی همین مدلی بود شما عکس گذاشتی فروشنده اینقد تعریف اون مدل رو کرد و اینکه کاور سرما داشت شوهرم اونو گرفت
۵۳۵.
من D900 گرفتم. رو به مادر میشه، بسکتش کلا جدا میشه و راحت هم جمع میشه خیلی هم با کیفیت هست. پشه بند و بارونی و یه تیکه برای سرما بهش اضافه میشه و یه کوله کوچیک قشنگ هم داره
من ۶۵۳۰ گرفتم
من z8 گرفتم هم مقاومه هم راحته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.