بین کالسکه های کیدیلو کدوم مدلش بی نقص تر و سبک تره؟
#سیسمونی

تصویر
۵ پاسخ

من ۶۶۰۰ پرو گرفتم ولی دلم توی همین مدلی بود شما عکس گذاشتی فروشنده اینقد تعریف اون مدل رو کرد و اینکه کاور سرما داشت شوهرم اونو گرفت

۵۳۵.

من D900 گرفتم. رو به مادر میشه، بسکتش کلا جدا میشه و راحت هم جمع میشه خیلی هم با کیفیت هست. پشه بند و بارونی و یه تیکه برای سرما بهش اضافه میشه و یه کوله کوچیک قشنگ هم داره

من ۶۵۳۰ گرفتم

من z8 گرفتم هم مقاومه هم راحته

سوال های مرتبط

مامان نوردیده مامان نوردیده ۷ ماهگی
مامان Karen مامان Karen هفته سی‌ونهم بارداری