دوستان کدوم مدل کالسکه کیدیلو بخرم بهتر هست ؟

۵ پاسخ

من ۵۳۵ گرفتم، بنظرم‌ ملاک هایی که مدنظرمون بود داشت

من ۵۳۵ گرفتم راضی ام عزیزم
Z8 هم خوبه یکم قیمتش بالاتره

من مدل b2 گرفتم خوبه خوشگله راضیم ازش

مدل z8رو گرفتیم ، یک بارم هم تستش کردیم خیلی راضی بودیم ملاک هایی که از نظرخودمون یه کالسکه باید داشته باشه رو داشت

پولت به هر کدومش برسه ، ساعتی قیمت میدن مثل طلا شده

سوال های مرتبط

مامان تیارا 👼🏻 مامان تیارا 👼🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان گردو کوچولو👼🏻 مامان گردو کوچولو👼🏻 روزهای ابتدایی تولد