من ۵۳۵ گرفتم، بنظرم ملاک هایی که مدنظرمون بود داشت
من ۵۳۵ گرفتم راضی ام عزیزم
Z8 هم خوبه یکم قیمتش بالاتره
من مدل b2 گرفتم خوبه خوشگله راضیم ازش
مدل z8رو گرفتیم ، یک بارم هم تستش کردیم خیلی راضی بودیم ملاک هایی که از نظرخودمون یه کالسکه باید داشته باشه رو داشت
پولت به هر کدومش برسه ، ساعتی قیمت میدن مثل طلا شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.