کالسکه کیدیلو چطوره راضی اید؟
مدل d900 چطوره؟

۵ پاسخ

زیاد به نظرم جا میگیره
کالسکه باید جوری باشه وقتی دست تنهایی راحت جمع بشه و راحت باز بشه
فقط قشنگی داره

من مدل کیدیلوTaurus گرفتم ۱۳ ت

من ۶۵۳۰ فکر کنم خریدم بهتر و سبک تر ولی فکر کنم ۵۹۵ نمیدونم این مدل بود این بار بهتر از مال منم بود سبک‌تر بود پشیمونم اونو چرا نگرفتم

d900نخر سنگین و جاگیر

کیدیلو کلا کالسکه هاش خوبه

سوال های مرتبط

مامان Karen مامان Karen هفته سی‌ونهم بارداری
مامان حسینم مامان حسینم هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته سی‌وششم بارداری