۳ پاسخ

نخر من از نزدیک دیدم هم جاگیره و هم اینکه دسته چمدونی نداره و اگه بخوای به حالت جمع شده دو دقیقه بذاری یه گوشه واینمیسته اصلا دست و پا گیره ولی واقعا قشنگه. باید ببینی کاراییش مهمه برات یا قشنگیش . من برام راحتی و کاراییش مهمتر بود در نتیجه z8 گرفتم.که همه رو باهم داره

من رفتم بخرم خودم نمایندگیشون پشیمونم کرد و گفت فقط از نظر مبلغ خوبن واینکه ب سمت مادر میچرخه واگر روزی خراب بشن هیچ کدوم از قطعه هاش پیدا نمیشه و همشون از نظر تایر مشکل دارن و یک دست نیست تایرشون

الان حدودا ۱۷ تومن شده

سوال های مرتبط

مامان هامین🌞 هانا🌟 مامان هامین🌞 هانا🌟 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان Karen مامان Karen هفته سی‌ونهم بارداری