۳ پاسخ

من کیدیلو k 101 خریدم...بنظرخودم که خوبه😂

D900
بالاترین مدلشه ک الان حدودا ۲۰تا۲۵قیمتشه

6530گرفتم استفاده نکردم اما خب جنس ایناش خوبه تعریفش چند جا شنیدم

سوال های مرتبط

مامان نی نی🍼🍼🧑‍🍼 مامان نی نی🍼🍼🧑‍🍼 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 هفته بیست‌ونهم بارداری