۱۱ پاسخ

من امروز۶۵۳۰ گرفتم، با چندتا کیدیلو دیگ مقایسه کردیم و به این نتیجه رسیدیم الان فقط نگرانم سنگین انتخاب نکرده باشم، وگرنه واقعا جنس و کیفیت و راحتی استفادش عالی بود

عزیزم منم میخوام این مدلو بگیرم، فقط اینکه شما تفاوت پرو و مینی رو میدونی؟؟؟

این مدلا چه فرقی باهم دارن

منم 653 گرفتم
یادم نبود تحمل وزنش بپرسم شما پرسیدی چقد وزنو تحمل میکنه؟

من این مدل پارچه ایی دوست ندارم چون بارون خیس میشه یا کثیف بشه لک میوفته نمیشه بشوری برا همین چرم گرفتم راحت تمیز میشه با یک دستمال خط خش نمی‌افته بارون هم بیاد خیس نمیشه

من ۶۵۳۰پرو گرفتم خیلی خوبه

عالیه خیلی محکم خوب منم خریدم ولی اگرمدلی داره ک روب مادرهم بشه خیلی خوب ازمن این مدل نمیشه

من دقیقا همین‌ مدل و گرفتم
شنیدم همه گفتن خیلی خوبه
منم دیگه همین و‌گرفنم

این ۶۵۳۰ چیه اصن که میگید؟!😂

۶۵۳۰ پرو بگیر اگه خواستی بگیری این مدل مینی هستش

۶۵۳۰خوبخ عزیزم چنده الان قیمتش؟من۱۴خریدم

سوال های مرتبط

مامان حسینم مامان حسینم هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی🍼🍼🧑‍🍼 مامان نی نی🍼🍼🧑‍🍼 هفته سی‌ودوم بارداری