سلام مامانا کالسکه برند کیدیلو خوبه ؟

تصویر
۱۱ پاسخ

شنیدم خوبه خیلی توی بازار دیدم من چیپولینو گرفتم

چه قیمته؟

بلهه خیلیبی روونه

بله منم کیدیلو گرفتم

اره خیلی خوبههه

خیلی تعریفشو‌شنیدم هنوز نخریدم ولی

من گرفتم z8 عالی بود

منم ۶۵۳۰ گرفتم

اره فعلا تو بازار این برند قیمت مناسبی داره نسبت به قیمتش منم کیدیلو گرفتم

بله منم کیدیلو گرفتم

من اینو گرفتم

سوال های مرتبط

مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آرتمیس مامان آرتمیس هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پاشا کوچولو مامان پاشا کوچولو ۹ ماهگی