شنیدم خوبه خیلی توی بازار دیدم من چیپولینو گرفتم
چه قیمته؟
بلهه خیلیبی روونه
بله منم کیدیلو گرفتم
اره خیلی خوبههه
خیلی تعریفشوشنیدم هنوز نخریدم ولی
من گرفتم z8 عالی بود
منم ۶۵۳۰ گرفتم
اره فعلا تو بازار این برند قیمت مناسبی داره نسبت به قیمتش منم کیدیلو گرفتم
بله منم کیدیلو گرفتم
من اینو گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.