دیگه کالسکه ،کاراییش حمل بچه خارج از خونه ست فقط گرونترا خوشگل تره و با کیفیت تر :) من دلیجان ایرانی دارم باهاش همه جا رفتم آخ نگفته
منم کیدیلو گرفتم و کلی تحقیق کردم همه اونایی که داشتن راضی بودن
کیدیلو همه مدل هاش عالی و با کیفیته
منم کیدیلو d 900 گرفتم هم خیلی باکیفیت بود هم امکاناتش زیاد بود ،۳۶۰ درجه است، به روی مادرم میشه، کلا نشیمنش جدا میشه، خودش کیف داره
کاور بارون و کاور سرما هم داره .
عکسشو برات میذارم عزیز
بله z8 از بهتریناشه
البته من ۵۳۵ گرفتم
من همین مدل رو خریدم عالیه انقد روونه
من ۱۰۱ گرفتم انشاءالله که خوبه
برند کیدیلو کلن خیلی خوبه
عزیزم منکیدیلوD900خریدم۳۶۰درجه خیلی خوبهههه
کیدیلو خوبه همه مدلاش،حالا هر مدل نسبت به ویژگی هایی که داره دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.