من کیدیلو ۵۳۵ گرفتم، برای سالکم یه ساک که لوازم نینی جان یه ساکم وسایل مورد نیاز خودته چیز خارق العاده ای نیست یه کیف بزرگم میتونی برداری البته اگر سزارینی، اگر طبیعی هستی که باید حوله اینام بذداری لوازمت بیشتره
برای بیمارستان فقط یه کیف برای خودت لازم داری وگرنه بعدش به کارت نمیاد یعنی بچه خودش انقد وسایل داره آدم نمیتونه برای خودش دیگه چیزی برداره
منم کیدلو خریدم کابینشو خیلی خوبه به نظرم
اره عزیرم ۵۳۵ خوبه من بین این مدل و z8 مونده بودم چون گلد میخاستم زد ۸ برداشتم خیلی روون و خوبه
من دوتا کیف گرفتم یکی برانوزاد یکی براخودم که وسیله هامو بزارم برابیمارستان
منم کالسکه کیدیلو خریدم ظاهرا که خوبه
نه عزیزم کیف برای مادر احتیاج نیست یه ساک نوزادی باشه کافیه
کدیلوبرند خوبیه من دوستم خرید راضیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.