۸ پاسخ

مدل ۵۳۵ خیلی خوبه
رو به مادر میشه
سبک و مسافرتیه
راحت جمع میشه

دی ۹۰۰

بهترینش فک کنم d900

6530 pro

من اینو گرفتم از سیسمونی نی نی کوچولو عبدل آباد

تصویر

😅😅به منم بگو منم درگیرشم فعلا که عاشق d900هستم فقط

K10
من اول میخواستم اینو بگیرم
ولی لحظه اخر کلا ی چی دیگه گرفتم😂😂

من اینو گرفتم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی🍼🍼🧑‍🍼 مامان نی نی🍼🍼🧑‍🍼 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دختر قشنگم🥹💕 مامان دختر قشنگم🥹💕 هفته بیست‌وهشتم بارداری