کالسکه کیدیلو چه مدلی خوبه؟قیمت حدود ۱۰-۱۱

۴ پاسخ

چخبره
دلیجان رو میشه نهایت با سه تومن گرفت
مامانم تا سه سالگی استفاده کرد بعدم داد بچه دیگه
کلا هم هرجا می‌رفت کالسکه می‌برد

من کیدیلو۵۳۵گرفتم تمام امکانات داره روبه مادرمیشه چمدانی میشه۹ت

من دلیجان گرفتم خیلی خوب و سبکه
رو به مادر میشه ،چرخاش قشنگ میچرخه همه طرف
راحت تا میشه
تشکش هر مدلی بخوای میشه
قیمت تک نمیدونم چند ولی یه کالسکه یه روروئک و یه کیف ست هم شد ۸ تومن

اره خوبه من پتوگلبافت کالسکه دورپیچ زیرانداز چندتالباس گرفتم واقعا خوبه حتی روبه رو پاساژامام خمینی خیلی چیزاگرفتم جنساعالی عین همون مارک جنس بی بی لندسه برابرمیده

سوال های مرتبط

مامان نی نی🍼🍼🧑‍🍼 مامان نی نی🍼🍼🧑‍🍼 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان شیرین عسل🩵 مامان شیرین عسل🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۵ ماهگی
مامان صبرا🎀🐰 مامان صبرا🎀🐰 ۷ ماهگی