کلا همه مدلای کیدیلو یکیه فقط ی تغییرات جزئی داره
اگر کامل سایه بونش رو بخوابونین بله بغلش هیچی نداره ولی من فکر نمیکنم هیچ وقت آدم کامل تا ته ته بخواد بخوابونه سایه بون کالسکه رو وقتی بچه توشه. منم میخواستم d900 بگیرم ولی همسرم از یه برند دیگه خوشش اومد و اونو گرفت.
من d900 خریدم از ظاهرش خوشم اومد و حس کردم کیفیتش از بقیه مدلا بالاتره
۵۳۵ دارم جمع و جوره واسه این خوشم اومد
واااا حفاظ از بغل نداره ینی چی
مگه ۶۵۳۰ داره؟
اونم نداره که
من خودم d900 گرفتم و به نظرم بهترین خریدم بود
هم خوشگله هم انچنان سنگین نیس
چون اون مسافرتی ها و چمدونی ها ظاهر قشنگی ندارن اصلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.