۳ پاسخ

من از نزدیک جفتشو دیدم d900 یکم جا گیره و خودت به راحتی نمیتونی بازو بستش کنی یکم سنگین ترم هست تو‌ماشینم جا زیاد میگیره ولی خوشگله
من بین ۶۵۳۰ مینی و d900 مونده بودم اخر ۶۵۳۰ مینی گرفتم هم سبک تر از بقیس همم راحت با یه دست میشه بازو بستش کرد همه جا با خودت ببری

میخواستم d900بگیرم ولی چون کابین سایز نبود دسته چمدونی نداشت و گفت سخت تو صندوق ۲۰۷ جا میشه دیگه کنسل شد ۶۵۳۰ پرو گرفتم .فقط فرق اون با ۶۵۳۰ پرو‌ این بود که چهار چرخش ۳۶۰ بود این دوتا چرخش .باز کردم تو خونه بگم جابجا کردمش خوب بود راضی بودم من ۱۷۹۰۰ گرفتم حدودا دو هفته پیش

من ۶۵۳۰ پرو رو قبل از عید گرفتم ۱۴ اینا
فعلا استفاده نکردم
ولی اوکی بود

سوال های مرتبط

مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۵ ماهگی
مامان آرتمیس مامان آرتمیس هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان حسینم مامان حسینم هفته سی‌وهفتم بارداری