من b2 گرفتم خیلی خوبه
منم کیدیلو مدل ۵۳۵خریدم ،روبه مادر میشه و سبک
منم کیدیلو گرفتم خیلی تعریفشو شنیدم مدلش نمیدونم کجا نوشته که بهت بگم ولی خیلی خوب جمع میشه
منم کیدیلو گرفتم نمی دونم مدلش چیه
رو به مادر میشه و وقتی جمع میشه خیلی خوبه
من d900 گرفتم، فعلاً که استفاده نکردم ولی با توجه به توضیحات فروشنده و سرچ هایی که داشتم فک کنم کاربردی و خوب و راحت باشه
شنیدم ۱۰۱ پرو از همش بهتره
من خریدم. جزو بهترین برندهای بازاره. من یه جا رفتم اکثر برندا رو داشت ولی تفاوت این برند با بقیه کاملا مشخص بود. جنسش عالیه از پارچه اش گرفته تا دسته هاش. مدلشو نمیدونم. ولی خصوصیاتش اینه که هم رو به مادر میشه هم پشت به مادر و تاشو هست. وقتی هم تا میشه اندازه یه کیف بزرگ میشه
من k101 گرفتم هنوز استفاده نکردم
میخواستم d900بگیرم خیلی گرون شده بود بنظرم توجیه نداره
من کیدیلو z8 گرفتم فعلا استفاده نکردم
من کالسکه رو دلیجان گرفتم مدل دیبا پلاس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.