کالسکه مبله یا مسافرتی؟؟
کیدیلو خوبه یانه؟

۸ پاسخ

من adex خریدم ولی فریم همشون تقریبا یکیه

کیدیلو عالیه

من کیدیلو d900 گرفتم از بدو تولدم میشه استفاده کرد

برند کیدیلو عالیه

درخاست دوستی دادم قبول میکنی

من کیدیلو z8 گرفتم هم خیلیییییی خوشگله و جنسش عالیه هم مسافرتی
اگر اهل سفر هستی حتما مسافرتی بگیر
دسته رو به مادر شو هم داشته باشه

بستگی ب خودت دار اگ خیلی میری مسافرت
مسافرتی بگیر

من کیدیلو 6530 پرو گرفتم عالیه
جوون داره

سوال های مرتبط

مامان گندم مامان گندم ۴ ماهگی
مامان گردو کوچولو👼🏻 مامان گردو کوچولو👼🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدمهدی💙 مامان محمدمهدی💙 هفته سی‌وششم بارداری