کسی کالسکه D900 کیدیلو داره؟؟؟ چه جوری جمع میشه؟؟😁
نمیتونم جمش کنم

تصویر
۶ پاسخ

من دارم ولی توضیحش سخته😕

تصویر

زير نشيمنش يه اهرم هست اونو بكشي جم ميشه

کلیپشو دارم یکم سختر از بقیه کالسکها هست ولی یبار انجام بدی یاد میگیری
اول سایبان رو کلا جمع کن بعد پشتش رو کامل به جلو جمع کن(گیرش پشتش هست)
بعد دستگیره رو کامل جلو بنداز بعدش بعدش با دستگیره حملش بلندش کن کامل جمع میشه

من یه مدل دیگه از کیدیلو هست
ولی بالای دسته اون تیکه وسط فشار بده برای من اینجوریه
جم میشه

قیمتش چقدره؟

تو گوگل سرچ کن اموزش بستن کالسکه فلان مدل
فیلمش و پیدا کن ببین

سوال های مرتبط

مامان گردو کوچولو👼🏻 مامان گردو کوچولو👼🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان Karen مامان Karen هفته سی‌ونهم بارداری