۴ پاسخ

چای وخرماعالیه

دقیقا بچه منم‌همینطوره اما من دیگه شیر خشک نمیدم همش شیر خودمه میدوشم با پستونک میدم‌...منم اوایل شیرم خیلی کم بود با چای و مایعات خیلییی خوب شد

پودر گالاکتومید بخور

منم زودرس شدم زایمانم هرچه کردم نشد که نشد
شیرخشک دادم کلا

سوال های مرتبط

مامان شایلین وشاین💕🍒 مامان شایلین وشاین💕🍒 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد