هم هفته های من کجایین؟🥲
همه دارن تو گهوارم ساک میبندن🫠

۱۳ پاسخ

من دارم یواش یواش میخرم تازه🤣

ایشالا این روزا خیلی زود برات بگذره عزیزم

منم کم‌کم میخوام ببندم
همین الانشم سنگینم می‌خوام آماده کنم

نه بابا هنوز زوده که

والا اره
هم هفته های ما هیچ سوالی ندارن😂
گهواره شده یا خونمون بوی نی نی گرفته یا ساک بارداری یا ترس از زایمان

تو‌ گهواره من که همه زاییدن یا درگیر زاییدن هستن

🫤🫤من درگیر خرید سرویس چوب هیچییییی خوشم نمیاد همش گریم میگیره جنگ شده سایت ها بستس 🤕😭😭😭
هیچیییییی نیست
همه مدلا زشته
مدلایی که خوشم میومد همه سایت تهران بود
من تو این وضعیتم 😂😂

باز خوبه ۲۸ هفته اید 😍ماچی بگیم🤣ولی من بچه دومه کلا عجله زیاد ندارم شوق خیلی دارم ولی عجله اصلا چون میدونم همچین میگذره خاطره میشه🥹😍

کاش برا ماهم زود بگذره

برای ما هم دعا کنین توی همه این لحظات قشنگتون💔

اره واسه منم همه دارن زایمان میکنن

خوشبحالشون🥲کاش برای ماام زودبگذره

اره هرکی و نگاه میکنم نزدیک زایمانشه 🫠 منم دلم خواست😂

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو🦋 مامان پرنسس کوچولو🦋 هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🩷آیلین🩷 مامان 🩷آیلین🩷 روزهای ابتدایی تولد