۵ پاسخ

پوف نگو بعله ک خیلی دردمون میگیره عزیزم وقتی بیدار میشه. یک لگد هایی میزنه ک نگو پشیمون میشیم میگیم همون بخابه بهتره. خیلی درد داره😂😂😂

آره منم دردم میگیره
اخم در در میاد🥴😂

اره بعضی وقتا یه لگدی میزنه نیم متر میپرم.😅

تو واژنم میزنه درد میگیره

منم دردم میگیره بلند میگم آخ
خودم خیلی لاغرم جاش کوچیکه طفلی

سوال های مرتبط