کی گفته چاقی نشونه سلامت بچس عزیزم
اخه عزیزمن مگه بچه ایی دیدی بالا نیاره و همه بچه ها تپلن فقط شما ایجوری هستی بیخیال ایقد بااعصابت بازی نکننننن
اصلا تپل بودن ملاک نیس سلامتی و پر انرژی بودن بچت مهمه.
خیلی هم مادر خوبی هستی
شیرتم بهترین خوراکیه برا نی نی ت
گاهی بالا اوردنم ک طبیعیه دختر منم بالا میاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.