۳ پاسخ

کی گفته چاقی نشونه سلامت بچس عزیزم

اخه عزیزمن مگه بچه ایی دیدی بالا نیاره و همه بچه ها تپلن فقط شما ایجوری هستی بیخیال ایقد بااعصابت بازی نکننننن

اصلا تپل بودن ملاک نیس سلامتی و پر انرژی بودن بچت مهمه.
خیلی هم مادر خوبی هستی
شیرتم بهترین خوراکیه برا نی نی ت

گاهی بالا اوردنم ک طبیعیه دختر منم بالا میاره

سوال های مرتبط

مامان ♬• صدرا •♬ مامان ♬• صدرا •♬ ۱۳ ماهگی