۲ پاسخ

مسافرکوچولو عالیهههههههههه....من خیلی اتلیه رفتم تو مشهد ولی واقعا این خوبه تخصصی کودک هستش خواستی درخواست بده عکس دندونی دخترم اینجا گرفتم بفرستم برات

اتلیه زوج توی هفت تیر
توی دیوار بزن توی اگهی عکس تم های دندونیش هست قشنگه من اونجا میخام ببرم
چند باری اتلیه ش رفتم کارشون خوب بوده

سوال های مرتبط